Potrebno je napomenuti da nije moguće niti je potrebno unificirati nastavu na svim jedinicama i predmetima, jer bi to u značajnoj mjeri unazadilo složeni nastavni proces od koga se očekuje da istovremeno bude dinamičan, kreativan i da pruža najbolje iskustvo učenja. Zapravo, mogućnosti koje pruža savremena tehnologija, posebno platforme, nisu jednake upotrebne vrijednosti za sve nastavne jedinice i predmete. Stoga, kombinovane metoda nastave koje se realizuju na Univerzitetu Crne Gore omogućavaju da fokus nije na krajnjem rezultatu već na unapređenju kompetencija studenata.
Ipak, uzimajući u obzir ozbiljnost situacije, kao i eventualne negativne posljedice po zdravlje studenata i nastavnika, moraju se vršiti prilagođavanja, pa time i odlaganja pojedinih aktivnosti. Odlaganja provjera znanja su prisutna samo kod predmeta gdje je zaključeno od strane nastavnika i studenata da je efikasnije i efektivnije imati polaganje u sali. Predmeti čiji koncept i sadržaj mogu da funkcionišu onlajn nisu odlagani već njihovo odvijanje teče redovno. Takođe, nije prihvatljivo da se na osnovu pojedinačnih slučajeva odlaganja provjera znanja zbog bolesti nastavnika ili tehničkih razloga, donose zaključci da je takvo stanje opšte prisutno.
O svim elementima nastavnog procesa studenti se redovno obavještavaju putem servisa Univerziteta Crne Gore koji su konstantno dostupni studentima. Takođe, UCG tijesno sarađuje sa predstavnicima Studentskog parlamenta UCG u prevazilaženju mogućih poteškoća u realizaciji navedenog