
Mislim da je kontraproduktivno sada inicirati proceduru za smjenu predsjednika opštine Pljevlja. To je traćenje energije.
Šta god mi mislili o njegovim motivima, činjenica je da zakon u Crnoj Gori obezbjeđuje manjinskim narodima mogućnost da ističu svoje zastave u opštinama u kojima ti narodi konstituišu većinsko stanovništvo.
Crna Gora je, po Ustavu, država svih njenih građana i nije ustrojena na modelu brojčano dominantnog naroda/zajednice. Ipak, djelovanje političkih predstavnika koji sebe definišu kao tribune srpskog naroda u Crnoj Gori se može pozicionirati jedino u okvire Ustava CG: Dio 5 Posebna - Manjinska Prava. Član 79 Zaštita Identiteta.
Jasno je da se priroda djelovanja pomenutih političkih predstavnika i karakter njihovih zatjeva ne mogu pozicionirati na drugi način, osim u okvirima ustavnih odredbi koje se odnose na manjinske narode.
Dakle, ovdje se radi o nedvosmislenom samodefinisanju političkih predstavnika Srba u Crnoj Goru kroz Ustavom tretiranu kategoriju manjinskog naroda.
To je jedini okvir u kojem zahtjev/naredba za isticanjem zastava strane države na institucijama u opštini Pljevlja može da ima zakonsko uporište.
Izvan ustavnog okvira o pravima manjinskih naroda, ovaj zahtjev/naređenje predsjednika opštine Pljevlja, povlači jasno definisan stepen zakonske odgovornosti.
Shodno tome, i poštujući zakonske uzuse, manjinski srpski narod ima pravo da vijori svoje zastave na zvaničnim mjestima i u opštinama u Crnoj Gori, u kojima čini većinu.
Crna Gora je, uprkos naporima trenutno vladajuće većine, još uvijek država koja poštuje i svoje manjinske narode i svoje zakonske okvire.