Društvo

Neprimjereni komentari na srpskim portalima zbog klizišta kod Budve

“Ostaje vam jedino, u ovom trenutku, da počnete kolektivno da čuvate magarce, pa da ih iznajmljujete turistima. Bili biste svjetska atrakcija”, “Ne idem u Crnu Goru ni u Budvu, tako da me i ne interesuje koliko se urušila, Grčka me interesuje” “Tako vam i treba izdajnici, sad će vam i Rusi otići”, “Ne morate da žurite, od sezone nema ništa”, samo su neki od neprimjerenih komentara objavljenim na uticajnim i čitanim srpskim portalima “Telegraf” i “Blic”.
Neprimjereni komentari na srpskim portalima zbog klizišta kod Budve
Portal AnalitikaIzvor

Srpski  portali “Telegraf” i “Blic” objavili su, u najmanju ruku, neprimjerene komentare na informaciju o pokretanju klizišta i prekidu saobraćaja na magistralnom putu Cetinje-Budva

Veoma čitani srpski portal “Telegraf” u tekstu “Srušilo se pola Budve: Pogledajte odrone strašnije od zemljotrese” konstatovao je da se radi o katastrofalnom klizištu koje je potpuno uništilo magistralni put Cetinje-Budva. To nije smetalo komentatorima da, po već oprobanom receptu iz nekog ranijeg perioda, ospu paljbu po Crnoj Gori i njenoj turističkoj ponudi.

Nik “Patak Dača” je napisao: “Ne idem u Crnu Goru ni u Budvu, tako da me i ne interesuje koliko se urušila, Grčka me interesuje”

Komentator pod nazivom “Sasaika”, “predložio” da se umjesto turizma počnemo baviti poljoprivredom i čuvanjem magaraca. 

“Vala kolko ste para uzeli od Rusa i ni vi sami ne znate. Gdje su te pare završile, takođe, ne znate. Ostaje vam jedino, u ovom trenutku, da počnete kolektivno da čuvate magarce, pa da ih iznajmljujete turistima. Bili biste svjetska atrakcija”, napisao je "Sasaika". Nik “Ftacu” je pokušao da bude duhovit pa je napisao “Budva na pjenu od odrona”, aludiraju na poznatu seriju.

Nik "Rejnald" smatra da je Budva stjecište kriminala:” Budva je stjecište kriminala, korupcije, prljavog novca, miliona bačenix eura-državnix para koje su mogle biti uložene u sjeverne siromašnije krajeve zemlje.Valjda im ovako bog vraća za nepravdu koju je Budva uradila ostatku Crne Gore!”.

Nik pod imenom “Deda Radoje”, smatra da ne treba pomoći Crnoj Gori jer smo priznali Kosovo, i oćemo da idemo u NATO.

“Zato što među prvima priznaše Kosovo. Jer zato što se odrekoše srpstva…i čekamo da udju u NATO… pa koliko su od riječi …ne bi izbjegli naredbu NATO-a da nas bombarduju…čast malom broju čestitih Srba iz Crne Gore…”, napisao je “Deda Radoje”. Nik “Jovanca” je u podrugljivom stilu, iznio način kako da se riješi cijela situacija.

“Ma, to će Sveta Marović sve da popravi…Taman vrijednost srušenog puta 3,8 miliona eura..”, naveo je “Jovanca” u komentaru objavljenom na portal “Telegrafa”.

Komentator u ”Blicu” pod nikom “Sax” je vidio filozofsku razmjeru cijelog slučaja: “Kao oni hoće elitni turizam, dovode Madonu, Rolling Stonse itd, a putevi se raspadaju, klasična balkanska posla, podstanar sam, nemam zuba u glavi, ali je u garaži Bmw”.

Bilo je i komentara koji su pozivali na trezvenost. Tako je nik “Boki” napisao: “Srbija je teško bolesna, puna zluradih ljudi i zato je tu gdje je. Crnogorcima hvala za pomoć prošle godine i želim im da ovu situaciju prevaziđu što prije”.

I zaista, nakon prošlogodišnjih katastrofalnih poplava Crna Gora je pomogla državu Srbiju sa više od tri miliona eura što je procentualno broju stanovnika najveći iznos pomoći od svih zemalja.

P.Zečević

komentariok
Portal Analitika

Komentari (163)

Nadimak za neregistrovanog korisnika
Napišite Vaš komentar
Ovaj sajt je zaštićen sa reCAPTCHA anti spam mehanizmom.Primjenjuju se Google politika o privatnosti i uslovi korišćenja . Vaš komentar se prvo šalje timu na odobrenje. Portal Analitika zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar, bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznijeta u komentarima ne odražavaju stavove redakcije.
Prijavi se Još uvijek nemate nalog? Registrujte se.
C Crnogorac 100%
13.03.2015. 20:40

Samo sto srbi nas duplo vise mrze nego mi njih (cast izuzecima , hvala Bogu sto ih ima)

5
0
C Crnogorac 100%
13.03.2015. 20:33

Ali SRBI ne trebaju da zaborave koliko smo im pomogli kad su bile poplave..

5
0
C Crnogorac 100%
13.03.2015. 20:30

Kao sto ima Srba koji pljuju po CG tako ima i Crnogoraca sto pljuju na SRB. I to ce uvjek biti tako ... :) Politika nam pomuti glave , a ovi sa vlasti se BOGATE i zabolje ih ona stvar za NAS ... ali narod je glup da bi to shvatio.

5
0
c crnogorac
13.03.2015. 13:23

Rade, ja nijesam takozvani no čisti autohtoni crnogorac, sa obije strane. kad već komentarišeš, procitaj opet sto sam napisa, pažljivije, pa ćeš viđet da ti je KOMENTAR PROMAŠIO ADRESU. upravo sam htio objasnit ono što ti meni spočitavaš, bez potrebe. meni ne smeta što članovi pomenutih etničkih zajednica zagovaraju svoje, no što neki negiraju moje, tj naše - crnogorsko. A POGOTOVO ŠTO SU NEKI CRNOGORCI UMISLILI DA SU DIO TUĐEGA ETNOSA PA PLJUJU NA SEBE I CRNU GORU a sad da je tebe informišem - CRNOGORAC je i narodnost i državljanstvo a za to smo se izborili 21.05. 2006.

3
0
R Rade
13.03.2015. 23:10

Drago mi je ako si stvarno Crnogorac, no to se sa ponosom piše velikim slovom. Mi smo se izborili za slobodnu i nezavisnu Crnu Goru...a ne za neokolonijalnu državu koja nema svoj identitet. Da ja tebe malo informišem, Crnogorac je samo narodnost, no nijesu svi državljani Cg Crnogorci, jednako kao što nijesu ni svi državljani Mađarske Mađari...jednako kao što ni svi državljani Njemačke nijesu Njemci itd...proglašavanje našeg naroda za "državljanstvo" je omalovažavanje i derogiranje crnogorstva. Slažem se da su neki umislili da su dio tuđeg etnosa, u pravu si, taj problem je veoma teško riješiti.

5
0
C Crnogorac
16.03.2015. 09:25

Rade... evo smo priješli na pravopis. Niti sam što proglašava ni omalovažava niti derogira ali ni istica. Crna Gora je država svijeh građana i moja misija je da se zabluđeli Crnogorci(za koje je to moguće) okrenu svojoj državi Crnoj Gori i prestanu da se bore protiv nje. dok se raspravljamo Ti i ja, koji po svoj prilici, imamo slična mišljenja, i dok napadamo ovoga iz RS koji , među rijetkima, ima volju da uvaži ovo naše, činimo uslugu unitaristima i negatorima crnogorske nacije. A poslije toliko borbe protiv asimilacije i fašizma, ne pada mi na pamet da upadnem u klopku zvanu "Crna Gora autohtonim Crnogorcima" jer bi time izjednačio sebe sa onima protiv kojih se intelektualno borim. ne znam kako je u Mađarsku niti me briga ali znam da je u Ameriku crnac - afro amerikanac i da se na srpsku pravoslavnu crkvu vijori američka zastava.

5
0
R Rade
18.03.2015. 13:04

Tačno, ali Amerika je bivša kolonija, oni nijesu autohtoni narod nego mješavina raznih kolonista iz Evrope, Afrike i Azije, no za razliku od Amerike, mi nijesmo ničija kolonija, no država autohtonih Crnogoraca...dakako, sve manjine u Cg trebaju imati svoja prava, to niko ne osporava. No unitarizam je kad neko naš narod proglašava za "državljanstvo", jer to nije istina, sve manjine su državljani/građani Cg, ali nijesu Crnogorci, Crnogorac je samo onaj ko se tako deklariše, dakle- onaj ko je očuvao svoju narodnosnu svijest, kao potomak starih Crnogoraca, i još starijih Zećana, te naših prvih predaka Dukljana.

5
0
S Srbogorac RS
13.03.2015. 12:26

Crnogorac hvala na razumijevanju.Moja namjera nije ni bila da nekog provociram ili vrijeđam...Rade je ocito u nekom svom filmu..htjeo sam da kazem da sam najmanje od ,,Crnogoraca" za koje se kroz vijekove smatra da ne postoji tvrđa vjera pljuju po svojim velikanima i dijelovima istorije potkrepljujuci to cinjenicom kao to nisu bili Crnogorci nego Srbi i kojekakvim sicnim glupostima..I mislim da to stvara razdor medju vama samima..Pa Crnogorska kapa imala izvezen vijenac,porodicne inicijale...cetri slova s ili neki drugi grb je i dalje Crnogorska, ne moze biti Srpska..Koji crni Nato, nisu se ni sekunde libili da bombarduju Crnu Gori i sad ih treba tapsati po ramenu i diviti im se, ma ne pada mi na pamet..Treba samo moliti boga da iznikne neko dovoljno jak da im moze biti paritet i da se spuste na zemlju gdje im je i mjesto..

0
5
C Crnogorac
13.03.2015. 14:19

Srbogorac, razumjeli smo se potpuno. dijalog je put rješavanja nedoumica i razlika, da one ne bi prerasle u problem. ljudi treba da se okrenu svojim "dvorištima" i prihvate različitost kod svojih sugrađana da zajedno grade bolji kvalitet (su)života. najveća prepreka na tom putu je negiranje i zatvaranje u svoje "torine" , nametanje svojeg i negiranje i nipodaštavanje tuđeg. treba razumjet i Rada, mi crnogorci nailazimo na nipodaštavanje sa svih strana, a najviše u Crnoj Gori, to vremenom podigne nervozu i smanji stepen tolerancije. vjerovatno je nesporazum.

1
2
R Rade
13.03.2015. 23:05

Srbogorac - niti jedna Cg kapa nije imala 4s, zna se tačno kako su izgledale naše kape, a prije okupacije definitivno nije bilo 4s. Nato nije bombaradovao Cg zbog nas Crnogoraca, no zato što su velikosrbi širili propagandu da smo mi tobože "njihova zemlja" - a na zapadu mnogi nijesu znali istinu...no kada su saznali - bombardovanje je prestalo, nakon svega par dana, jer su shvatili da smo mi zasebna republika, i da smo vazda bili zaseban narod. Naša dijaspora im je to lako mogla potvrditi jer tamo se izvorno crnogorstvo očuvalo daleko bolje no ovđe đe i dalje vlada hegemonija Ristove posrbljivačke institucije.

5
0
S Srbogorac RS
12.03.2015. 12:22

Nigdje nisam pročitao da je neki Srpski vladar svojatao Crnu Goru.Koliko ja znam Crnom Gorom su uvjek vladali Crnogorci samostalno ili u sklopu nekog saveza...al mozda grijesim..Živim RS-u al je čitav moj kraj porijeklom iz Crne Gore ,nismo poturceni i smatraju nas Srbimai, i nikad nisam cuo da je nekog sramota sto je mu je porijeklo iz Crne Gore..Cak nikad nisam cuo da neko vidi razliku izmedju Srba i Crnogoraca osim po nacinu na koji govore jedni drugi ili treci....Rade me je prosvijetlo pa sam cuo i za termin ,,posrbica" onda sam ja vjerovatno posrbljeni Srbin, pardon Crnogorac..Hercegovac ili sta vec..(da nije zalosno bilo bi smijesno) Po navodima ovde nkih komemtatora ispade da su se Srbi kroz istoriju gurali sa Albancima i Turcima ko ce biti Crnogorcima brat..Neka ima bog oprosti na kratkovidnosti i neka progledaju malo dalje i puste Crnogorce neka se bratime sa sebi slicnima...

0
5
c crnogorac
12.03.2015. 14:08

srbogorac, pazljivo sam procitao tvoj komentar i sviđelo mi se kako rezonuješ i slažem se. ne odnosi se taj termin na tebe. ovđe je u pitanju ludilo. postoje crnogorci koji žele nezavisnost države, i nemaju ništa protiv ni srba ni srpstva ni srbije i smatraju sve to bliskim, bratskim i prijateljskim.

0
4
c crnogorac
12.03.2015. 14:13

ali postoje oni crnogorci(građani cg) koji žele savez sa srbijom osjećaju se srbima što je opet njihovo pravo da misle, žele, vole i bore se protiv vlasti nezavisnosti itd za to što hoće... ali su tu borbu preveli u mržnju prema crnoj gori i negiranje svega što ima crnogorski predznak,običaje, vrijednosti, govor, znamenja, posebnost... i samim tim i dio sopstvene istorije. i njihovi su đedovi zborili i $edi, i $ekira i pa$a ceka i i#edi i #enica i nosili cg kape i krstaš ili alaj barjak i nošnju ali se danas toga ograđuju i gnušaju jer je kod njih crnogorsko srpstvo preraslo u srbijanstvo. veći katolici od pape - veći srbi od srba

0
5
c crnogorac
12.03.2015. 14:21

problem je sto to nece da prihvate i spuste se na zemlju, zemlju u kojoj žive i đe podižu đecu, zemlju za čiju bolju budućnost treba zajedno da se borimo a istoriju i nasljeđe da sačuvamo, koja se čak i u njihovom pro srpskom poimanju stvarnosti vjekovima zvala crna gora i postojala postoji i postojaće kao država, sa svim svojim osobenostima, prepoznatljivostima. pa da li iđe u regionu bilo koji državljanin crne gore, kad se pojavi i progovor, bude prepoznat ikako osim kao "crnogorac" bilo da se on izjašnjava na popisu kao crnogorac srbin, bošnjak ili musliman

0
3
b banjo
12.03.2015. 00:23

ovaj. ANONIMNI nije normalan, micite ovu budaletinu ustasku!

0
3
A Anonimno-953317976
11.03.2015. 23:33

Obistini se Budva na pjenu od mora

0
1
j jana
11.03.2015. 23:30

pa po portalima i bleje hejteri.

1
0
B Baranin
11.03.2015. 19:09

Perune ne pr** puno... Velika rabota sto pise "blic" ili neke lazne novine iz srbije... Ada moraju nesto pisat i sa necim izazvat paznju. Ne tupite ga puno radi pojedinaca,musliman sam i kumare i najbolji drugovi su mi pravoslavci,koji bi krv dali za mene I JA ZA NJIH ! POZDRAV OLISIMA I LAJAVCIMA,KO UZIMA ZA OBZIR OVE ODRONE I ONE POPLAVE ZA SPRDNJU DABOGDA MU ISPRED KUCE BILO DOK JE ZIV ! poz

2
4
P Perun
18.03.2015. 12:58

Baranine, ne pr** kroz usta, mi Crnogorci smo pravoslavci ,ali nijesmo svetosavci, za razliku od tvojih drugara, no i ti si očito jedan od Ristovih sljedbenika koji sam sebi daje podršku u ime muslimana, koji vas inače u realnosti - nikad ne bi podržali.

4
0
П Перун
11.03.2015. 17:23

Сви сте били Срби док се нисте потурчили

0
5
P Perun
11.03.2015. 23:31

Nikad nijesmo, i nikad nećemo ni biti, uvijek smo bili Dukljani-Zećani-Crnogorci, to ćemo vazda i ostati. I nijesmo se mi ništa "poturčili", nego su se neki ovđe posrbili, a mi Crnogorci smo vazda imali našu autokefalnu crkvu, pravoslavnu (ali ne "svetosavsku"), i to još od Dukljanske Arhiepiskopije koja je bila starohrišćanska, pa preko Zetske i kasnije Crnogorske Pravoslavne crkve koju smo obnovili 1993. godine.

7
0
v vladimir
11.03.2015. 15:38

Au crnogorci,zasto ste toliko puni mrznje prema srbiji? Budala ima svugde, i po pravilu su najglasniji. Meni nije drago kad se odroni brdo,nigde,ali pogotovo ne u srbiji,jer to je moja zemlja, pa ni u cg,sigurno mi je mnogo vise zao nego da je u danskoj npr. Ne dozvolite da vam komentati budala pomute um,da postanete kao oni, srbi i crnogorci su bratski narodi,oduvek, a trzavica ima i u braku,u prijateljstvu,medju komsijama.... ali ako mislite da vam je neki narod bliskiji od srba,varate se.

0
5
R Rade
11.03.2015. 23:29

Varaš se ti Vladimire, po ničemu nam nijestu "najbilži", a bratski narodi ne okupiraju jedni druge...znamo dobro što su našem narodu uradili i Karađorđevići, i prije njih Nemanjići.

5
0
s srbo
11.03.2015. 15:35

U pravu si Brate CRNOGORAC,ja sam iz Srbije ali pojma nemam o tradiciji vasoj,ja cak ne znam ni ko mi je deda,4 koleno...

1
6
s sasa crnogorac
11.03.2015. 15:32

Ja sam Sasa Martinovic iz sela Bajce iz Cetinja,ja imam iza 500 godina tapiju i rodoslov kao i grb martinovica,i sad hoce neki srbin da me ubijedi da sam Srbin,a i sam ne zna od koga potice zadnja 2 koljena,da se ne vrijedjamo vise Srbi bi ste sve malo vam je,ajde ako si toliki Srbin podji pa brani Kosovo od Siptara ja sam svojim precim zahvalan sto sam CRNOGORAC...NJegosu filozofu...Jos dok ni postojali po Obicajima mi smo druze SRBINE imali 1550 godine po sred NJEGUSA tradicionalnu Nosnju svitnu,a ti si imao sto...Kad proucis istoriju i to sto si cuo preko interneta ili procitao jednu knjigu mislis da znas sve,dodji da te poucim malo postovanju tradicije,sto ti cuvas...

5
0
m mirko crnogorac
11.03.2015. 15:22

Kada je poplavila Srbija,tu su bili crnogorci da priskoce...Dje ste sad kad trebate tobos sakama u prsa Srbi,drzite se svojih muka i svoje politike i ne komentarisite tudju muku bila nasa ili vasa,kod vas cvjetaju ruze kao i kod nas,ova djeca su gladna i tu se fokusirajte...Ja sam Crnogorac bradom i stavom i ne dam na Crnu Goru kakva god da je,i to neka je svima jasno..

5
0