0tkrivena najstarija zvijezda u svemiru

1202zvijezde
A
ustralijski astronomi otkrili su najstariju zvijezdu u svemiru, a uz pomoć nje bi se mogla riješiti teorija Velikog praska, prenose mediji.

0tkrivena najstarija zvijezda u svemiru

Ova zvijezda je udaljena od Zemlje 6.000 svjetlosnih godina, a to je po astronomskim standardima relativno blizu.

Dr Stefan Keler, istraživač sa Nacionalnog univerziteta u Australiji, rekao je da je njegov tim vidio hemijski otisak 'prve zvijezde', te da je nakon 11 godina potrage otkrivena uz pomoć teleskopa “SkyMapper”.

Keler je dodao kako su izgledi za pronalazak ove zvijezde, koja se nalazi unutar naše galaksije, bili jedan u 60 milion slučajeva, prenosi Jutarnji hr.

- Ovo nam daje uvid u naše osnovno mjesto u svemiru. Ono što vidimo je porijeklo svog materijala koji se nalazi oko nas - rekao je dr Keler.

- Prvi put bez ikakve sumnje možemo reći da imamo materijal prve generacije zvijezda. Sada ćemo moći taj dio slagalice staviti na pravo mjesto - izjavio je Keler.

Sastav ove najstarije otkrivene zvijezde pokazuje kako je formirana od prve, drevne, zvijezde koja je imala masu 60 puta veću od Sunca.

Izvor: jutarnji.hr