Sto oces, Kaluderovicu?

Autor: Rajko CEROVIĆ

Što oćeš, Kaluđeroviću?

Buni se poslanik Velizar Kaluđerović na tvrdnju da je birao i vrbovao osobe koje će postati članovi takozvanog Sedmog bataljona. Kaže da je riječ o gnusnoj laži? Ma nemojte gospodine Kaluđeroviću?
Objavljeno: 03. 05. 2017 - 07:20 Promjenite veličinu teksta: A A A

Čak i da je Vaše lično angažovanje na stvaranju i njegovanju pomenute paravojne formacije isključeno, a ne bih rekao, Sedmi bataljon je sastavni dio vaše politike, vaših srbujuščih partija, vaše ukupne političke djelatnosti još od početka devedesetih godina prošlog vijeka. Zbog čega je stvaran Sedmi bataljon u koji je ulazila svakojaka ološ? Pa zbog toga da vulgarnom fizičkom prijetnjom plaši Crnogorce i pristalice suverene Crne Gore, da im upućuje poruku da ne smiju na referendumu 2006. godine glasati za svoju državu.

Da slučajno,Vi lično, ne možete pokazati snimak u kome se u Skupštini zalažete protiv Sedmog bataljona, ili protiv Slobodana Miloševića kao barjaktara vašeg projekta devedesetih godina? Da nemate sačuvanu neku vašu filipiku protiv rata, ili protiv genocida u Srebrenici? Da nećete reći da je Sedmi bataljon proizvod Liberalnog saveza ili Socijaldemokratske partije? Sve što je od devedesetih godina prošlog vijeka, gospodine Kaluđeroviću, bilo retrogadno na ovom crnogorskom prostoru, pripadalo je Vama.

Nije važno da li je riječ o Socijalističkoj narodnoj partiji, Demokratskom frontu, ili frontovima, Novoj srpskoj demokratiji, Radikalima, ili nečemu sličnom u Crnoj Gori - sve nosi suvereni pečat nazadovanja i poraza. Zalagali ste se za rat i Jugoslaviju bez alternative, a značajno ste doprinijeli njenoj propasti. Da nije Crna Gora ušla u rat devedesetih ne bi ni Srbija mogla da ratuje sama i u svoje ime? Crna Gora je bila ona republika koja uz Srbiju navodno hoće da živi u Jugoslaviji.

A to je Miloševiću bilo dovoljno da pokrene oko 85% bivše Jugoslovenske narodne armije, tobože za Jugoslaviju, a protiv nekoliko jugoslovenskih naroda. Bilans Vam je poznat! Tačno je da su oba krila bivše vladajuće partije bili zajedno do 1997. godine. Dakle i Milove i Momirove pristalice. Današnji DPS se 1997. odvojio slijedeći crnogorske interese, Evropu i demokratski svijet, a vi ste i dalje kaskali Miloševićevim drumovima, srbovali i škripali zubima na nas Crnogorce.

Bio sam za Vas i vaše istomišljenike izdajnik od mitinga 1988. godine, samo zbog toga što se znalo da sam i u Televiziji, kojom sam jedno vrijeme kao glavni urednik rukovodio, i u svojoj ukupnoj javnoj djelatnosti, zastupao interese Crne Gore i što sam nacionalno bio Crnogorac, iako nijesam ranije znao da to ikome može smetati. Uzgred su me takođe Vaši istomišljenici udarali ispred zgtade u kojoj sam živio i danas živim. Zbog navodne izdaje sam sa još četvoricom kolega bio izbačen s posla.

Kad je 1997. godine puklo u vladajućoj partiji odahnuo sam, jer sam slobodno mogao izaći na ulicu, a da mi neko od vaše biračke mase ne zaprijeti. Sve i svuda, moj Kaluđeroviću, uspjeli ste da budete poraženi. I na referendumu 2006. godine na kojem ste htjeli da nas gurnete u naručje Srbije i tako doprinesete što bržoj asimilaciji Crnogoraca, pa i primaknete nas gorkom iskustvu poput vremena između dva svjetska rata kad od Crne Gore nije ostalo ni imena, ni istorije, čak ni crnogorske nošnje koja je bila zabranjena.

Priželjkivali ste još jednu devetstoosamnaestu, ali nijeste uspjeli. Protestvovali ste protiv onih koji su bili protiv rata, i u Hrvatskoj i u Bosni i Hercegovini, i na Kosovu, pa protiv priznanja Kosova, izručenja vašeg idejnog predvodnika Slobodana Miloševića Hagu, bili protiv proglašenja za genocid stradanja u Srebrenici itd. Prethodno ste sve učinili da dođe do NATO bombardovanja i kasnijeg velikog transporta albanskih leševa sa Kosova u njedra njihove drage domovine Srbije.

Protestvovali ste protiv sankcija Rusiji, a pri tom ne znate ni zbog čega pribaltičke republike nijesu već pod ruskom čizmom. Samo zato, moj Kaluđeroviću, što su uspjele da pobjegnu u NATO! Recite nam danas ima li išta smješnije od crnogorskog Pokreta za neutralnost? Tome se pokretu u okruženju ozbiljno sprdaju. Čak i u Srbiji, koja će, vjerujte me dobro Kaluđeroviću, kao što se danas gledamo, postati članica NATO alijanse.

Drugo je to što vaše partije i koterije ništa ne umiju na vrijeme vidjeti. Hoćete referendum u vezi sa ulaskom Crne Gore u NATO, ali ne zbog demokratije na koju se pozivate, nego u nadi da tako može propasti cjelokupni projekat. Veliko je pitanje koliko je to tačno? Ali Vam se čini. Mnoge stvari su vam se za proteklih skoro trideset godina činile, ali se bukvalno sve okretalo protiv vaših uvjerenja.

Uostalom, svaki pozitivni rezultat na referendumu vi biste proglasili za falsifikat. Mogu se protiv ove vlasti, dragi Kaluđeroviću, dokazivati razna nedjela, od burazerske privatizacije, pljačke državne imovine, pa i privatizovanja države, privatizovanja zakona, ili enormne korupcije, ali je ulazak u NATO alijansu, bez sumnje, pobjeda pismene Crne Gore. Mi, dragi Kaluđeroviću, umakosmo od mogućeg ponavljanja 1918., koja bi nam, da se vi pitate, stalno visila nad glavom. Ovako - utekosmo vesela nam majka!

Rajko CEROVIĆ
Pobjeda

Komentari: 54

Ceca

03. 05. 2017 - 07:45

Sve cestitke na izvanrednom tekstu.
Vuk dlaku mijenja...

03. 05. 2017 - 11:05

SNP je bio DF od 1997 do 2006 g i cinio je sve sto cini sad DF ukljucujuci i formiranje Sedmog bataljona koji je formiran da cini zlo po Crnoj Gori a u cemu su poslanici SNP -a bili veoma aktivni. To sto sad pojedinci nose crvene kravate i glume neke demokrate, to je dr prica. Sustina je ista !
Deki

03. 05. 2017 - 07:56

Kad na sabajle pročitam ovako dobar tekst od dobroga čovjeka, dan mi pođe kako treba. Svaka čast Rajko Ceroviću.
Wilkins

03. 05. 2017 - 10:25

Pravi čas anatomije. Detaljno secirana dešavanja čitavog jednog vijeka, sažeta u najkraćem mogućem tekstu.
Мирослав Ђукић

03. 05. 2017 - 12:03

Је ли жаба претекла?
Wilkins

03. 05. 2017 - 12:33

Radni ti je dan kume Miki, neka čitanje portala u radno vrijeme. Pozdrav za tebe i familiju.
Мирослав Ђукић

03. 05. 2017 - 15:23

Поздрав!
MNE

03. 05. 2017 - 12:55

Duhovito, nema što. Ovakve šaljivdžije se samo mogu naći u redovima crnogorskih posrbica zakletih u sektu SPC. Ovu vrstu humora gaji jedan pripadnik te populacije, a inače je redovni profesor u NK i nekadašnji slavni bokser.
Mирослав Ђукић

03. 05. 2017 - 22:28

Не дознах, шта би на крају? Је ли кукала жаба преживела сецирање нашег доброг чика Рајка?
Njujork

04. 05. 2017 - 05:57

Mozes Rajku da pljunes pod prozor. On je ljudska gromada za tebe i tebi slicnim.
Мирослав Ђукић

04. 05. 2017 - 14:51

Јес громуљаст, као кртола! Шалим се, чика Рајко је мени одувек био симпатичан, ко о чему, а он поваздан сецира жабе! Забаван!
Vojo

03. 05. 2017 - 07:56

Fenomenalno gospodine Cerovicu, sto vise reci.
Gospodine Ceroviću da li..

03. 05. 2017 - 07:57

..znate koliko je,ajmo reći, antikasapinovica i antigrobarovića sa Dedinja-svojevoljno napuštilo posao i posvetilo se borbi protiv ovih prodedinjaca? Ja znam samo jenoga-još je živ i zdrav i u obraze i u glavu čist! Nije valda da se možE nekakav marginlac Kaluđorović)-poistovjetiti i izdići da je on taj glavni od stotine hiljada obadalih goveda i magaradi koje su nam obarale i obrorile SFRJ-SRCG januara.1989 godine?! ZnateCeroviću-skromnost okupana u ISTINI nije mana-nego vrlina.?.! Gospodine Ceroviću-na kraju ne spominjite 1918-nego nađite knigu pof.dr Šerba Rastodera "1914-2014 mala zemlja u velikom ratu-moneta za podkusurivanje". U njoj sve piše što je bitno svezano za krvavu 1918 godinu! Uostalom ona gospođa koja onomad uruči francuski orden princu Petroviću-nešto reče-zakasni 100 godina-oko naših spasitelja (Francuza,Ingleza,Amerikanaca i Talijana)-iz te krvave 1918 godinE?
Krta

03. 05. 2017 - 08:29

Bravo za autora. Odličan tekst. Niko me ne može ubijediti da se kaluđerović,danilović,neven gošović i ostali zagovornici svih izgubljenih bitaka, odjednom postali evropejci i ljudi za demokratiju. Ne draga gospodo razlika između vas i vojvode od kristala je što on otvoreno zagovara mržnju i rat, a vi krišom ispod glasa na nekoj slavi , da vas slučajno ko ne bi čuo!
Cocorayco

03. 05. 2017 - 18:09

Bijase li zaboga miloga ovo onaj Kaludjerovic koji je prije par godina, sa svojih 60 i kusur godina, javno izjavio da vise nece da bude Crnogorac nego srbin. I da ga u buducnosti tako vikaju. U tim srbskim demokratama je zabranjeno biti Crnogorac.
Guest_37925

03. 05. 2017 - 20:25

Bjese bas taj . Onako " muski peceno " sa 60 godina presta da bude Crnogorac . A mislim da je datum bio 8. MART . Adekvatno !!
Enis-Gusinje

03. 05. 2017 - 09:09

Drago mi je što je Portal Analitika prenijela autorski tekst neovisnog i nadasve patriotskog publiciste g Cerovića.Stavovi g Cerovića odišu nepristasnošču, ovjektivnom analizom i nikada ne potenciraju podjele.Crna Gora zajedništva, Crna Gora sabrana, bez obzira ko je glasao neovisnost a ko ne.Jako mi je drago što živim u zemlji gdje se potpuno isto tretiraju svi građani, i oni koji su za Nato i oni koji nisu. I ovim drugima se omogućava da saopšte svoje argumente, daje im se ozbiljan prostor na javnom servisu i tako podstiče različitost što je osnova demokracije.Nadam se da će te poslije g cerovića objavljivati i autorske tekstove neovisnih novinara Šukovića i Đuranovića i tako pokazati veličinu slobodnih medija.
danilo s.

03. 05. 2017 - 09:16

Umakosmo od balkanskih stranputica - u posljednji cas (i nama je pripreman "makedonski scenario" - sa drugim ucesnicima). Ostavimo gubitnike da "lizu teske rane". I da nas vrijedjaju. Valjda im je tako lakse? Zasto je sve propalo ? Zbog lazi! Upornih i bezocnih. Koliko je samo blata baceno na NATO "zbog bormbardovanja Jugoslavije" i ubistva nevine djevojcice (sto bi sa onih par hiljada sarajevske djece ubijene snajperima?) a, prije neku noc (na TV "Cirilici"), Vuk Draskovic - neposredni svjedok desavanja uoci bomabardovanja - javno ustvrdi da je Milosevic nacerao NATO da bombarduje Jugoslaviju (i CG) da bi prebacioo odgovornost za Kosovo na NATO. Takva im je sva rabota. Zato trebamo biti strpljivi i sacekati da se osvijeste. CG vise nije trabant Srbije. U NATO smo usli prije njih. A i oni ce uskoro? Kada se osvijeste? Vjerujem da u srpskom narodu ima i mudrosti i hrabrosti da se izbavi iz sopstevnih zabluda. Zabluda koje su Srbiju dovele tamo dje je sada - "izmedju" (in limbo)?
Mišo

03. 05. 2017 - 10:38

Ništa nije prozirnije i sramotnije nego Cetinjanin Srbin. Ja sam mislio da je to jednostavno nemoguće, kad, ono, začeprkam malo ovde po Srbiji, ispade da nije nemoguće. Cerović (skidam kapu na nacionalno opredeljenje) i ostali Nikšićani, da ne pričam o "7 brda" mogu kako hoće. Volj ti Srbi volj ti Crnogorci, sve je legitimno. Ja kao Srbin nemam ništa protiv a i bilo bi bolesno da imam, da se neko, bilo gde, izjašnjava kao Srbin. Prijepoljci, slobodna volja. I Srbi i Crnogorci, možda čak pre da su Srbi. Ali da se Cetinjanin izjašnjava kao Srbin, to je brate neki teški finansijski interes. Moram da pomenem ako objavite. Bilo mi je neprijatno ovde u Beogradu kada sam video kako srbuje cetinjski gradonačelnik Joco Markuš. Pa to može samo za pare. FUJ! Pozdrav g. Ceroviću.
Мирослав Ђукић

03. 05. 2017 - 12:25

Mišo Јесте ли Ви чули за Рада Томова, који је био Цетињанин и Србин, уједно? Што, Ви мислите да се један Јоцо Маркуш може купити, као што се купила свака трања из ДПС? А што га онда нису купили, ваљао би им више од дудука који само знају да реве: eviva, eviva... ? Не можете Ви да упрљате једног Јоца Маркуша, него само себе. Ако се ви купујете за паре, не значи да се и људи купују. "Муча - мучки, а Ђека- јуначки", одредио је војвода Марко давно границу...
Mišo

03. 05. 2017 - 13:40

Gospodine Miroslave, mene Markuš apsolutno ne zanima niti čoveka poznajem. Bilo mi je samo više nego neobično da na Cetinju postoji član Šešeljeve SRS, i to, ni manje ni više, bivši komunistički gradonačelnik Cetinja (1984). Priznaćete da je to malo bljak. A što se tiče Rada Tomova, glupost nije opravdanje. Od njega su Srbina napravili srpski špijuni, a to znači da politički nije bio baš mnogo inteligentan, bolje reći, bio je glupendara, iako je lepo sastavljao za gusle. Rade Srbin od strica Petra I Crnogorca. Pa kako gospodine Miroslave? Uzgred, ni Nikola I nije bio mnogo pametniji od Rada. Mnogo su njih dvojica problema napravili današnjoj Crnoj Gori svojim debilnim srbovanjem. Nikola je isticao svoju pravu nacionalnost tek kad su mu zet i unuk zabili nož u leđa.
Mnogo

03. 05. 2017 - 14:49

Mnogo je Muhovića i bez Adnana.
Мирослав Ђукић

03. 05. 2017 - 15:26

Мишо, познајем Јоца и знам да није никада био члан СРС, а и да је био, то не би био проблем. Цетиње може да се поноси Јоцом Маркушом, а Цетињеанин који њега не зна је неко ко је дошао јуче тамо. То за Рада Томова није било у универзуму у којем ми живимо, а кажу да у мултиверзуму има још много паралелних светова, па онда...
Mišo

03. 05. 2017 - 16:44

CETINJE, 6. JANUARA 1992. GODINE... Srpski badnjak ispred okupiranog Cetinjskog manastira lozen je pod komandom Amfilohija Radovića i Zeljka Raznatovića Arkana, uz prisustvo predstavnika srpskih partija iz Crne Gore (u prvom redu Narodne stranke i Seseljeve Srpske radikalne stranke), a uz blagoslov rezima, koji je simbolički na tome skupu zastupao, svojim fizičkim prisustvom, tadasnji potpredsjednik Vlade Zoran Zizić. Bio je tada s Amfilohijem i Arkanom i Jovan-Joco Markus, neizostavna mirodjija svake velikosrpske čorbe. Ja, nače, g. Miroslave nisam Cetinjenin nego Dorćolac, a kako smo krenuli još ću da se bolje zainteresijem za tog Markuša, stvarno je negativac. Znači Risto-Željko-Joco, pa to je gore nego Voja-Toma-Joco. FUJ!
Mišo neznam koliko ti je ljeta

04. 05. 2017 - 07:02

...ali tvoje početno slovo slavnoga imena počinje sa još slavnijim -pa bilio kolo-slavno da da se tome 3M pišiješ radi napretka NDBD MNE-pa da uz gusle zapojete-ka 1989 godine prizivajući Ruse-odbranu srpstva i Kosova..E moj Mišo + 3MomoMiloMarović..obaška bre Ljubiša,Vujica,Ivan,Ranjo,Mićo..i ostala bratija koja se izlegla u šinjelu kasapina i grobara sa Dedinja! I danas pik ne važi-.mi smo dekoracki izbrani..da popljačkamo i uništimo sopstvenu domovinu..po uzancama jevropskih standarda-na provjeri u Makedoniji-u Slavu Velje Albanije do Niša-Skoplja via Prokletja i Čakora do Ulcinja i RIZON bay đe naša kraljica Teuta počiva...e bo OTAN gre ad Portas..Mišo bre sa Dorćola..i Dedinja susjeda mu...?
pitanje za Đukića

04. 05. 2017 - 09:21

Zašto ti je Portal In4S tijesan pa moraš svoje četnikovanje prenijet i ovamo? Tamo si mirne duše prosipao i najgore bljuvotine protiv svijeh koji su za vas nepodobni a da ti skoro niko ne kontrira jer oni banuju svakog ko nije na liniji četništva i svetosavlja.
Мирослав Ђукић

05. 05. 2017 - 13:42

Ето, молили су ме бројни посетиоци овог портала, а моји пријатељи, да напишем који коментар и овде. Неке људе, просто, не могу одбити!
Мирослав Ђукић

05. 05. 2017 - 13:41

Ноторне се ствари не доказују. Покојни Аркан никада није био члан СРС, напротив, био је у непријатељском односу са Шешељем. Шта рећи, кад ви тврдите да сте паметнији од Његоша? Нека Вама Ваша памет, пазите да Вам је неко не украде!
Anony

05. 05. 2017 - 17:08

A šta ima da se krade više od Njegoša kad ste ga vi apili kompletno sve sa prnjama i od njega napravili strašilo za muslimane i kandidata za haški sud!? Čega se vi četnici dočepate to više ni pas s maslom ne može pojest! I još da dodam, valjda ste sad vi pametniji od svijeh nas jer ste od ukradenog Njegoša preuzeli kompletno sve što vam treba da biste uz recitovanje njegovih stihova klali muslimansku nejač tj "čistili gubu iz torina"!
Crna je Gora Crnogoraca

04. 05. 2017 - 12:55

Ako citiraš "ljudino" đe je to Rade Tomov izjavio da je Srbin ja ću se posrbiti i tebe i tvoga idola Joca Bezkarakterovića priznati za čoeka. Muči, posrbice jer da imaš morala naučio bi nešto od vojvode Marka i njegovog odgovora studentu koji ga nagovaraše da radi protiv svoje zemlje. Nijesi ti sposoban da kad se u zrcalo ogledneš tamo vidiš svoj lik, a čini ti se da si pametan. Takve mi je najžalije.
Мирослав Ђукић

05. 05. 2017 - 13:48

"Име ми је вјерољуб, презиме ми родољуб. Црну Гору, родну груду камен паше одасвуда. Српски пишем и зборим, сваком громко говорим: народност ми србинска, ум и душа славјанска." ...и још на 10.000 места! Прочитајте, вреди у животу прочитати барем једну књигу по-црногорице!
E Đukiću, Đukiću

05. 05. 2017 - 20:47

Đe naće ovu čobansku stihoklepinu koju je neko od vas srbujuščih podmetnuo mrtvom Njegošu koji ne može da se brani od vas!?
Мирослав Ђукић

06. 05. 2017 - 02:18

Ма он је само писао о Дукљи и славио Јаквинту, НАТО и ДПС, него су га преправили!
Pojam

03. 05. 2017 - 11:29

Hvala zaVaše istinito viđenje i tumačenje, ali , za mene je najznakovitiji 3. pasus, jer ogoljeva do srži sve uzroke nesreće svih od Triglava do Đevđelije i od Subotice do Ulcinja. Ako ima bilo što za što se normalan ljudski um može uhvatiti to je da su ostali narodi Evrope i svijeta konačno, bar donekle, vidjeli da su i ovi prostori nekada dobrim dijelom pripadali civilizacijskom krugu naroda... Odmah, ili u najskorije vrijeme, treba donijeti Zakon o sankcionisanju uvrede Države,Grba, Zastave Crkve Cg , CG jezika i nošnje u kojem bi jedna od sankcija bila oduzimanje crnogorskog državljanstva, zabrana nošenja Zastave i nošnje onima koji ih ne pištoju ... Hvala i sve dobro svima ali najbolje Sojskoj Crnoj Gori.
Zorana

03. 05. 2017 - 11:33

Rajko cerovic ovim tekstom razoblici onog nesrecnika velizara kaludjerovica bivseg snp-ovca.
Komentar teksta

03. 05. 2017 - 13:07

Svega dosta, a istine malo.
Tipican komen herr traktoriste

04. 05. 2017 - 01:41

Koji mora da se sluzi kliseima jer nema originalne misli. Bre!
Rognelaže

04. 05. 2017 - 08:31

Tačno , kod Rajka Cerovića "srpske istine" nema ni pod mikroskopom!
Tara

03. 05. 2017 - 13:21

Obozavam gospodina Cerovica.. Svaka mu je na mjesto. Utekosmo od cetnika,ito na kulturni nacin!(sto bi crnogorci rekli;zajebasmo ih) Ovoj zaostaloj nacionalnoj organizaciji nesto hvali..njima je jedina spas da idu u njihovoj Srbiji!
Rognelaže

04. 05. 2017 - 08:34

Tačno, tamo su u potpunosti rehabilitovani kao vampiri!
Luka

03. 05. 2017 - 14:47

Stari ljudi su se digli jer vide da je DPS gotov.Zalosno.
Uglješa Kotlica

03. 05. 2017 - 15:00

Bravo gospodine Ceroviću. Vašem iskazu se nema šta oduzeti niti dodatoi- prava slika rada anti crnogorske opozicije, koja je nadam se, konačno poražena. Gorka nas iskustva uče da se čuvamo prevara, posrbljavanja i poziva, da smo bili i ostali Srpska Sparta. Tri puta smo bili Srpska Sparta i ginuli van svoje državne teritirije za interese Srbije. U Drugom balkanskom ratu, za komadanje Makedonije, u Prvom svjetskom ratu ginuli smo od Romanije do Mojkovca i tu odbranili srpsku vojsku biološkog uništenja, ali i od te iste Srbije doživjelu svoje uništenje i nestanak države. Na Dubrovnik i u Hercegovinu smo išli, nadam se poslednji put. Sad vodimo svoju politiku u interesu Crne Gore i njenih građana i za tu politiku smo uvaženi i priznati i na pragu civilizovanog svijeta. Idemo sigurnim korakom u budućnost.
Guest_67362

03. 05. 2017 - 15:55

BOIM SE DA CE SE KALUDJEROVIC POSTIDJETI
hit00

03. 05. 2017 - 20:06

nevjerijem za to trba imati obraza
Vazda

03. 05. 2017 - 15:59

Čestitam g. Ceroviću i ja tako mislim. Medjutim, veoma bih volio, možda ću naći vremena da ja to uradim, da se nacini ozbiljnija analiza veze ovakvog Kaluđerovića i mladjanog Bečića. Ovo je važno u odnosu na kakvu i ka kakvoj na CG želi "navući" SNP-ove mladane demokrate. Meni su jasni a trebalo bi ih uciniti jasnijim stanovnicima crne Gore. Posebno Crnogorcima.
Obrazovani patriota

03. 05. 2017 - 17:47

Godine idu ali gospodin Cerovic ostaje lucidan u iznošenju činjenica za istinu. Istinito gospodine Cerovicu, cestitam..
SNP-DEMOKRATE

03. 05. 2017 - 21:37

To je sve ispod jedme matrice, dobro se sjecam 99 godine i njihovog herojstva za vrijeme bombardovanja Nato pakta. Takve anti Crnogorske histerije i propagande nijesam mogao ni sanjati a kamoli docekati. Tako proveo sam tri mjeseca sa njima i tolko se razocarao da nemam rijeci koju bih izgovorio. A jedan dio njhovog clanstva po stare dane mijenja naciju kao i gospodin Kaludjerovic.
Guest_54220

04. 05. 2017 - 06:25

NE CUUDI TO OD VAZALA KALUDJEROVICA
BA

04. 05. 2017 - 07:13

Dokazani rezimski tzv "intelektualac".
peruta

04. 05. 2017 - 12:29

SERBUJUŠČIH PARTIJA, hahahahahaha
peruta

04. 05. 2017 - 12:34

dobar tekst
Najjo

08. 05. 2017 - 18:04

Kad se već pominje 7.bataljon...Mislim da su dobili od crnogorskih vlasti penziju.
Fiveforwillage

08. 05. 2017 - 19:30

Sigurnim korakom Cerovicu....
Nero

26. 05. 2017 - 09:47

Svaka cast Cerovicu.Domacinski realno i utemeljeno. Sa vasim iskustvom i dobrom namjerom ste napravili presjek desavanja u ovoj lijepoj zemlji u prethodne tri decenije. Priznali ste gospodinu Kaluđerovicu dobro koje cini zalazuci se za predmete Limenku i dr a sa druge strane ste mu Odrzali bukvicu za ono sto je njegova partija cinila protiv svoje drzave.Podsjetili ste mlade da su SDP i LS cuvali obraz Drzavi tada kada je to bilo veoma opasno.Volio bih Vas cesce slusati.Puno dobrog zdravlja.
Novi komentar